Adres gegevens magazijn Q1 Sanitair Frees 1 3274 KL Heinenoord IBAN: NL03ABNA0520192494 Btw No: NL821119515B01
Informatie, bestellen en advies over producten ? Bel met onze showroom , ook in het weekend en op koopavonden. Klik hier voor de telefonnummers van onze showrooms
Informatie over lopende orders of vragen over producten? Gebruik het contactformulier door te drukken op de knop "contactformulier" hieronder . Telefoon klantenservice 0162 - 513330 Email klantenservice klantenservice@q1sanitair.nl
Klantenservice is bereikbaar van 9.00 tot 17.00 op werkdagen.
Garantie- en of serviceverzoek van een geleverd artikel? Druk hieronder op de knop "aanvraag service of garantie".
Contact met onze showrooms? Voor contact met onze showrooms over lopende offertes, producten en andere info drukt u op de knop "Contact showrooms" hieronder of klik hier voor telefoonnnummers alle showrooms
|
Categorie | |
|
|
|
|
|
|
|
| | Hoe plaats ik een bestelling? |
Plaats het product van uw keuze in het winkelmandje door de knop "+ Toevoegen aan mandje" aan te klikken. Door te kiezen voor “Bekijk Winkelmand” ziet u de door geselecteerde artikelen. Hier heeft u nog de mogelijkheid om aantallen te veranderen. Ook het helemaal verwijderen van artikelen is mogelijk. Als uw bestelling compleet is, klikt u op de knop “Naar winkelmand”. Doorloop daarna de stappen waarin alle benodigde gegevens worden vastgelegd en afspraken m.b.t. betalen en afleveren worden gemaakt. (Uw bestelling is pas na de laatste fase definitief.)
|
Heb ik garantie op mijn producten? |
Garantie.
Q1Sanitair.nl staat er voor in dat de geleverde producten voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. Daarmee staan wij in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product. De garantietermijn komt minimaal overeen met de fabrieks garantietermijn. Dit uiteraard onverminderd de wetteljke rechten.
Garantie bewijs.
Om in aanmerking te komen voor een garantie afhandeling dient u aan te kunnen tonen dat het product bij Q1Santair.nl is aangeschaft.
Er is een defect binnen de garantievoorwaarden van het product.
Dit kunt u aanmelden op onze service pagina. De melding wordt in behandeling genomen en u ontvangt een registratienummer. Afhankelijk van het product zult u geïnformeerd worden over de te volgen procedure. U kunt het product vervolgens op een door u gewenste wijze retourzenden of brengen.
Zichttermijn.
Onder aankoop op de webshop, valt de regel aankoop op afstand. Dan heeft u ten allen tijde het recht om een product binnen 14 dagen na levering retour te sturen (ingaande de dag ná ontvangst). Dit betekent dat indien u spijt heeft van een aankoop of het product voldoet niet aan uw verwachtingen, u het zonder reden retour mag sturen. Het artikel dient in dat geval ongebruikt en onbeschadigd te zijn en indien redelijkerwijs mogelijk in de zo oorspronkelijk mogelijke orginele verpakking. Wel vragen wij u dit vooraf bij onze klantenservice te melden. Wij verstrekken dan een registratienummer waarmee de retour verder afgehandeld kan worden. Wij zullen dan binnen 30 dgn het volledige aankoopbedrag incl. eventuele verzendkosten voor de heenzending aan u terugbetalen. Bovenstaande geldt niet voor producten die volgens uw specifieke specificatie zijn vervaardigd of aangekocht zijn in onze winkels. Deze kunnen wij helaas niet retour nemen.
Hoelang duurt de afhandeling?
Het is de doelstelling van het Q1Sanitair-serviceteam om alle meldingen binnen 14 dagen af te handelen.
Installateur
Indien een product als gevolg van transportschade of een fabricagefout opnieuw geleverd dient te worden zal Q1Sanitair.nl er alles aan doen om een zo spoedig mogelijke levering te bewerkstelligen. Q1Sanitair.nl kan geen verantwoordelijkheid of kosten dragen die gemaakt worden door het inhuren van loodgieters, installateurs e.d. die om welke reden dan ook niet verder kunnen met nog of reeds aangevangen werkzaamheden bij een klant. Dit betekent dat Q1 Sanitair.nl nooit de kosten zal vergoeden die ontstaan indien een door Q1Sanitair.nl geleverd product gebreken blijkt te hebben.
|
Ik heb mijn aankoop op de webshop gedaan, kan ik hem retour sturen? |
Onderstaande geldt voor artikelen die u zelf heeft gekocht in de webshop van Q1Sanitiar.nl. Dit is een zogenaamde koop op afstand.
Q1Sanitair streeft ernaar dat u als tevreden klant een aanschaf doet in onze webshop. Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over het geleverde product. Dan heeft Q1Sanitair.nl de mogelijkheid dat u het product kunt retourneren. U heeft 14 dagen de tijd om het product zonder opgaaf van reden terug te sturen naar Q1Sanitair.nl
Retourneren: – Binnen 14 dagen na levering. – Het product is onbeschadigd. – Het product is niet gemonteerd geweest. – Het product is in originele staat inclusief verpakking. – Tegels kunnen niet geretourneerd worden. – Uitgezonderd artikelen die speciaal voor u besteld zijn (indien geen voorraadproduct, producten met een levertijd van een week of langer) – De kosten voor het retourneren zijn voor de koper
Retouren dienen vooraf aan onze klantenservice te worden gemeld, u ontvangt daarna de retoursprocedure welke op uw bestelling van toepassing is. Voor onaangekondigde retouren kunnen wij geen afhandeling garanderen volgens onze gestelde voorwaarden. U kunt ons hiervoor het beste een mail sturen naar klantenservice@q1sanitair.nl.
Voorraadproducten kunnen worden geretourneerd. Op de productpagina kunt u zien of een product een voorraadproduct is. In dit geval zal hierbij vermeld staan dat dit product op voorraad is(groene vink). Producten die speciaal voor u worden gemaakt of besteld kunnen niet retour. Tegels kunnen niet geretourneerd worden. Indien u twijfelt of een product kan worden geretourneerd, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Wanneer q1sanitair.nl de geretourneerde producten heeft ontvangen worden deze op compleetheid en staat gecontroleerd. U ontvangt het artikelbedrag binnen 30 dagen terug. Wij willen u erop wijzen dat u tot deze tijd het verzendbewijs dient te bewaren.
Verpakking De verpakking dient ongewijzigd te blijven. Dat wil zeggen; schrijf niet met stift op de doos/verpakking maar gebruik een omverpakking en plaklabel (bijvoorbeeld een blanco A4) waar u de adresinformatie op vermeldt. In sommige gevallen kan een retourzending worden afgekeurd, bijvoorbeeld wanneer de verpakking ontbreekt of gewijzigd/beschadigd is.
|
Op welke wijze kan ik betalen |
Wij bieden u onderstaande betaalmogelijkheden aan:
iDeal betaling / Mister Cash
U kunt betalen binnen de veilige en vertrouwde omgeving van uw eigen bank. Na de betaling wordt de order direct in behandeling genomen en indien beschikbaar naar u verzonden. Voor België kan ook gebruik gemaakt worden van een betalingsmiddel genaamd Bancontact/Mister Cash.
Bankoverschrijving.
U kunt een bankoverschrijving naar ons verrichten. Omdat de order pas in behandeling wordt genomen na ontvangst van de betaling, zullen de artikelen pas na verwerking van de betaling naar u verstuurd kunnen worden.
Rembours.
Bij rembours dient u contant te betalen bij aflevering van de goederen. Indien uw order kleinere artikelen bevat is rembours niet mogelijk. Indien uw order grotere en/of breekbare artikelen bevat dan kunt u zowel contant als via een betaalautomaat (pinnen aan de deur) betalen. In dat geval dient u betaalkaart het logo Maestro, VPay of PIN te bevatten. Tijdens de bestelprocedure wordt aangegeven of u van een betaalautomaat gebruik kan maken. Bij aflevering in België kan uitsluitend contant betaald worden.
De toeslag voor deze vorm van betalen is € 12,00.
Contant bij afhalen goederen bij Q1Sanitair.
Indien u de goederen afhaalt kunt u desgewenst betalen bij de afhaallocatie. Bij ons magazijn in Nieuwkuijk is alleen contante/cash betaling mogelijk (geen pin faciliteit) en bij onze winkels is alleen pinnen mogelijk (geen kas).
|
Welke verzendopties zijn er? |
Verzendopties voor een grotere zending Indien de door u bestelde artikelen niet met een pakketdienst kunnen worden verzonden omdat deze te groot en/of breekbaar zijn, dan bieden we de volgende verzendoptie:
- zelf een afleverdag bepalen.
- een dag voor aflevering van de artikelen ontvangt u een sms en email met
- het geplande tijdstip van aflevering
- u kunt aanvullende instructies meegeven voor de aflevering (bijv. "half uur
- van tevoren bellen","achter in de tuin plaatsen" etc.
Op deze manier hoeft u niet de hele dag thuis te blijven en is bezorging altijd in te passen.
Q1Sanitair.nl biedt u de volgende verzendopties voor kleine producten
- Zelf een afleverdag bepalen
- Het pakket afhalen bij een zelf te bepalen PostNL servicepunt (alleen in Nederland)
- Afhalen bij een van onze filialen
|
Kan ik een bestelling op een ander adres laten bezorgen? |
Als u de bestelling op een afwijkend adres wil laten bezorgen dan selecteert u de optie “ afleveren op afwijkend adres”. Daarna vult u het gewenste afleveradres in
|
Mijn product is beschadigd of werkt niet, wat nu? |
Er is een defect binnen de garantievoorwaarden van het product.
Dit kunt u aanmelden op onze service pagina. De melding wordt in behandeling genomen en u ontvangt een registratienummer. Afhankelijk van het product zult u geïnformeerd worden over de te volgen procedure.
|
Ik heb mijn aankoop in een van de winkels gedaan, kan ik retour sturen? |
Artikelen die aangeschaft zijn via onze verkopers in onze showrooms (dit is op de orderbevestiging aangegeven), kunnen in eerste instantie niet retour. Wel kunt u altijd in contact treden met ons voor een retourverzoek. Wij zullen dit dan beoordelen en u laten weten of een retour al dan niet mogelijk is. Het retourneren van voorraadproducten staan wij in de regel toe binnen 7 dagen mits verpakking en product in originele en verkoopbare staat. U kunt ons een retourverzoek per email doen toekomen. Is een product speciaal besteld of betreft het tegels dan is retourneren niet mogelijk.
|
Betalen zonder btw in Belgie |
De getoonde prijzen zijn altijd inclusief BTW van het betreffende land van levering (Nederland of België). Indien aflevering plaatsvind in België en u beschikt over een Belgisch BTW nummer kunnen we, indien gewenst, de order zonder btw aan u factureren. U kunt dit aangeven tijdens het plaatsen van de bestelling.
|
Moet ik bezorgkosten betalen? |
Voor de bezorging van uw bestelling betaalt u bij ons geen verzendkosten bij aflevering in Nederland en België.
Voor zendingen naar de Waddeneilanden en buiten Nederland en Belgie dient u rekening te houden met bezorgkosten. Neemt u voor informatie omtrent de tarieven contact op met de klantenservice van Q1sanitair.nl
|
Kan ik kiezen hoe de bestelde artikelen bezorgd worden? |
Q1Sanitair biedt u de mogelijkheid om afhankelijk van de producten in de winkelmand de voor u meest geschikte bezorgwijze te selecteren. Kies hier de optie van u voorkeur en de volgende stappen worden direct getoond.
|
Wat zijn de retourkosten |
Indien u een product retour wilt sturen, zijn de transport retour kosten voor uw eigen rekening. In uitzondering als de fout bij ons ligt. Indien wij een verkeerd product hebben geleverd, dan wat er op uw orderbevestiging staat, of als er een garantie aanvraag is, storten wij de retourkosten terug op uw rekening.
U kunt de producten op de volgende manieren terug sturen;
1. Zelf regelen met een pakket of bezorgdienst 2. Wij kunnen uw retour ophalen. De transportkosten zijn dan afhankelijk van het product. U kunt hiervan de prijs bij ons opvragen. 3. U kunt de retouren ook afgeven in een van onze filialen.
Voordat u het retour terugstuurt naar ons, dient u het vooraf aan onze klantenservice te worden gemeld. U ontvangt daarna de retourprocedure welke op je bestelling van toepassing is. Voor onaangekondigde retouren kunnen wij geen afhandeling garanderen volgens onze gestelde voorwaarden. U kunt ons hiervoor het beste een mail sturen naar klantenservice@q1sanitair.nl
|
Moet ik bij langere levertijd aanbetalen? |
Betaling bij producten met een levertijd.
Een aantal artikelen in ons assortiment worden speciaal bij de fabrikant besteld en hebben een levertijd langer dan één week . In dat geval hoeft u de order pas te betalen op het moment dat wij het artikel naar u versturen (u bent niet verplicht een aanbetaling te doen).
|
Het door mij bestelde artikel is niet op voorraad, wat nu? |
U heeft één of meerdere artikelen besteld die niet op voorraad zijn. Geen probleem, u heeft verschillende mogelijkheden. Wij informeren u standaard (per email en sms ) wanneer de goederen bij ons klaar staan voor verzending. U kunt vervolgens via onze site een bezorgafspraak inplannen. Het is natuurlijk ook mogelijk om te kiezen voor het afhalen van de goederen bij een van onze filialen.
De voorraadartikelen al direct laten verzenden. Wanneer u bestelling zowel uit voorraadartikelen als uit artikelen met een levertijd bestaat heeft u de mogelijkheid de voorraad artikelen direct geleverd te krijgen. Voor de artikelen met een levertijd geldt daarna de bovenstaande procedure. U dient hiervoor tijdens het bestelproces de juiste optie te selecteren. Natuurlijk krijgt u nu weer de aflevermogelijkheden zoals bij een zending van deze grote gebruikelijk is. Voor deze gesplitste levering berekenen wij geen extra kosten.
|
Kan ik de bestelling komen ophalen? |
Ja, ook dit is een mogelijkheid. Afhalen kan alleen na het plaatsen van een order omdat niet alle producten in al onze filialen op voorraad liggen. Na het plaatsen van de order krijgt u van ons bericht wanneer de goederen op de afhaallocatie voor u klaar liggen. Afhalen kan in al onze filialen. Kijk bij showroom welke filiaal het dichtste in uw buurt is.
|
ik ben wedeverkoper/een bedrijf |
De retourprocedure voor herroepingsrecht geldt alleen voor consumenten en niet voor bedrijven of wederverkopers. Wel kunt u altijd in contact treden met ons voor een retourverzoek. Wij zullen dit dan beoordelen en u laten weten of een retour al dan niet mogelijk is. Her retourneren van voorraadproducten staan wij in de regel toe binnen 7 dagen mits verpakking en product in originele en verkoopbare staat. U kunt ons een retourverzoek per email doen toekomen. Is een product speciaal besteld of betreft het tegels dan is retourneren niet mogelijk.
|
Hoe weet ik of mijn artikelen zijn verstuurd? |
In de orderbevestiging die u ontvangt na het plaatsen van de bestelling staat de datum vermeld waarop de artikelen bij u afgeleverd worden. Een dag voor deze aflevering ontvangt u van ons een email met daarin de bevestiging dat de artikelen naar u zijn verstuurd. Voor grotere zendingen ontvangt u ook een sms met een gepland aflevertijdstip. Mochten we door onvoorziene omstandigheden niet in staat zijn de afgesproken afleverdatum te halen dan nemen we altijd per mail of telefoon contact met u op.
|
Kan ik mijn bestelling wijzigen? |
Dit is mogelijk tot het moment dat de bestelling is betaald. U kunt dit eenvoudig doen door in de winkelmand aantallen te veranderen of producten te verwijderen. Toevoegen van artikelen is natuurlijk ook mogelijk. Dit kan volgens de bij “Hoe plaats ik een bestelling” genoemde procedure. Wij voegen die dan aan de reeds bestaande bestelling toe
|
Wat als de zending wordt aangeboden en ik ben niet thuis? |
Als het gaat om pakketten dan vindt u een notitie in u brievenbus. Het is dan mogelijk een nieuwe bezorgafspraak te maken. Doet u dit niet dan wordt het pakket opnieuw aangeboden. Als het dan wederom niet mogelijk is het pakket te bezorgen, zal het worden geretourneerd aan ons. U dient dan contact met de klantenservice op te nemen voor een nieuwe bezorgafspraak. De kosten hiervoor (€15,00) zullen wij in rekening brengen.
Betreft het een palletzending dan hebben wij altijd een bezorgafspraak met u gemaakt . Mocht de transporteur u niet thuis aantreffen,dan dient er een nieuwe afspraak te worden gemaakt. Deze tweede bezorgkosten zullen aan u worden doorberekend.
|
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verwerkt? |
Afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze ontvangt u van ons een betaalbevestiging. Daarnaast ontvangt u direct een orderbevestiging per mail. Hierin worden alle producten, prijzen en gekozen afleveropties nog eens duidelijk genoemd. Komt u bij controle van de orderbevestiging een fout tegen, neem dan direct contact op met de klantenservice van Q1Sanitair.nl.
|
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd? |
Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid van de door u gekozen producten. Levertijdindicatie vindt u bij de artikelen. In de orderbevestiging die wij u mailen geven wij ook informatie m.b.t. de levertijd.
|
Hoe kan ik mijn bestellings annuleren? |
De bestelling is geplaatst en u heeft de orderbevestiging per mail ontvangen. Is het nu nog mogelijk om de bestelling te wijzigen of zelfs helemaal te annuleren? U dient zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice tel. 0162-513330 of een mail klantenservice@q1sanitair.nl te sturen. Wij zullen er alles aan doen de bestelling volgens u wensen aan te passen.
|
Word ik geïnformeerd wanneer levertijden veranderen? |
Wanneer levertijden zodanig veranderen dat de eerder afgegeven informatie niet meer actueel is zullen wij dit per mail aan u melden.
|
Ik bestel artikelen met verschillende levertijden, wat nu? |
Dit kunt u zelf bepalen. U kunt kiezen voor het compleet laten verzenden van de bestelling. Wij informeren u wanneer de zending compleet is en u kunt op onze site de aflevering plannen. Het is ook mogelijk de artikelen die op voorraad zijn alvast te laten bezorgen. Als de rest van de bestelling compleet is informeren wij u middels een email.
|
Wie levert mijn bestelling? |
Q1Sanitair.nl werkt samen met verschillende distributeurs. Afhankelijk van de door u gekozen artikelen en wensen bepalen wij de meest geschikte distributeur. Vooraf kunnen wij u dus niet informeren over de distributeur die de goederen zal komen afleveren.
|
|
| |